Husk at hold jer i bevægelse!

Selvom der desværre er blevet lukket ned for tennis (og alt mulig andet i de her uger) så vil jeg gerne minde jer om at I allesammen skal huske at holde jer i gang med selvtræning derhjemme. Det kan være alt fra sjipning, løbeture, skyggetræning, elastiktræning og selv slåmuren på vores udendørsanlæg kan man tage forbi og spille opad, hvis altså vejret tillader det😊🎾
Det er oplagt for de mindre juniorer at lave skyggetræning, sjippe og tage ned på slåmuren et par gange om ugen. Vigtigst af de 3 træningsformer er skyggetræningen da vi skal have teknikken 100% på plads inden udendørsstart.
For de ældre juniorer og motionister er det oplagt at holde sig i gang med elastiktræning, løbeture og slåmuren. Vigtigst at de 3 træningsformer er klart elastiktræning og løbeturene så I holder jer i gang samt bliver stærkere i jeres skulderparti så vi undgår skader når I kommer tilbage efter nytår.
Jeg håber at I alle allesammen vil holde jer i gang de næste par uger, og at I ellers vil holde jer raske og friske, så I er klar til igen at spille tennis når der gives tilladelse hertil.
I ønskes allesammen en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår.
Med venlig hilsen
Thomas Nowak