Oliver Basse blev indendørs Sjællandsmester 2014

Vedbæk Tennisklub var igen i år rigtig stærkt repræsenteret til Sjællandsmesterskaberne, som blev spillet over 3 weekender – hele 31 spillere fra klubben deltog i turneringen i år. Finalerne blev i år spillet i Farum Tennisklub og 2 spillere fra Vedbæk Tennisklub kom igennem nåleøjet og tilspillede sig en flot plads i finalen. Først og […]